تفاهم نامه همکاری و بلند مدت جهاددانشگاهی و آب منطقه‌ای یزد

تعداد بازدید:۶۸۶
تفاهم نامه همکاری و بلند مدت جهاددانشگاهی و آب منطقه‌ای یزد
تفاهم نامه همکاری و بلند مدت جهاددانشگاهی و آب منطقه‌ای یزد در اجرای طرح داناب امضا شد.
 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، با توجه به تجربه موفق اجرای طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در استان یزد و همکاری مشترک شرکت آب منطقه‌ای یزد و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگ سازی و به منظور تقویت و تداوم این همکاری تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان جهاددانشگاهی و آب منطقه‌ای یزد به امضا رسید.

یادآوری می‌شود؛ هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ حفاظت از منابع آبی و تداوم و استمرار برنامه‌های فرهنگ سازی و گسترش سواد آبی در بین اقشار مختلف مردم بخصوص دانش‌آموزان می‌باشد و در راستای اجرای پروژه اطلاع رسانی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبی منعقد شده است.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاری مشترک آب منطقه‌ای یزد و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این حوزه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. در این مدت جهاددانشگاهی در قالب اجرای طرح داناب سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم استان را آموزش داده است.

لازم بذکر است، علاوه بر موارد عنوان شده جهاددانشگاهی با برگزاری نشست‌های آموزشی زمینه ارتقای سواد آبی بهره‌برداران از منابع آبی را فراهم کرده است.

 


نظر شما :