دانشگاه میبد قهرمان دهمین مسابقات مناظره دانشجویی یزد شد

دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

تعداد بازدید:۴۹۵
دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان یزد که با حضور ۷۴ دانشجو در قالب ۲۱ تیم از شش دانشگاه استان حضور داشتند با قهرمانی تیم دیالکتیک از دانشگاه میبد به پایان رسید.
دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مرحله رده‌بندی و پایانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان یزد طی دو روز به صورت مجازی برگزار شد که در پایان تیم دیالکتیک دانشگاه میبد با برتری مقابل تیم ذهن خلاق دانشگاه اردکان، به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.
این گزارش می افزاید، مسابقه رده‌بندی نیز بین تیم‌های «نطق ناطق» از دانشگاه علمی‌کاربردی و «اوانگارد» از دانشگاه یزد برگزار شد که در پایان نماینده دانشگاه علمی کاربردی عنوان سومی را به از آن خود کرد.

تیم‌های برگزیده این رقابت‌ها که با حضور «فاطمه سعادتجو» رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار شد، تجلیل می‌شوند و براساس سهمیه استان یک یا دو تیم برتر استان به مسابقات ملی مناظره دانشجویی راه خواهند یافت.

لازم بذکر است، مسابقات ملی مناظره دانشجویی هر ساله به همت سازمان دانشجویان ایران سازمان جهاد دانشگاهی با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو، زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقا دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، برگزار می‌شود.


نظر شما :